کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

حامدی‌فر پیشنهاد یک میلیاردی استقلال را رد کرد

  • کد خبر: ۱۸۸۹۹۸
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
  • ۳
حامدی‌فر پیشنهاد یک میلیاردی استقلال را رد کرد
باشگاه استقلال در مذاکره با حامدی‌فر پیشنهاد دریافت دستمزد یک میلیاردی به این بازیکن داده که مورد موافقتش قرار نگرفته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال برای بالانزدن از سقف قرارداد راه‌های متعددی را امتحان کرده است.

در روز‌های اخیر مسئولان این باشگاه تلاش‌هایی در راستای کاستن از قرارداد برخی بازیکنان داشتند که گاه با موافقت‌هایی همراه شده و گاه با مخالفت طرف‌های مذاکره.

در این میان، اما باشگاه استقلال راه دیگری را هم در دستور کار خود قرار داده است. برای مثال پیشنهاد حداقلی به امید حامدی‌فر، هافبک میانی تیم امید ایران است که هنوز مورد موافقت این بازیکن قرار نگرفته است.


حامدی فر که تا آستانه جدایی از استقلال پیش رفته بود، بعد از نمایش مطلوب دربازی‌های انتخابی المپیک و عملکرد امیدوارکننده دربازی‌های آسیایی موفق شد بار دیگر خود را دردل جواد نکونام عزیز کند تا سرمربی استقلال قید بسیاری از نام‌های بزرگ را بزند وخواستار بازگشت حامدی‌فر شود.

شاید جواد نکونام خیال می‌کرد باشگاه استقلال به سرعت با این بازیکن به توافق مالی دست خواهد یافت، اما پیشنهاد یک میلیاردی باب میل این بازیکن جوان نیست واو هنوز قراردادش را با باشگاه منعقد نکرده است.

بدون شک اگر باشگاه استقلال اصرار به عقد چنین قراردادی داشته باشد وسرکیسه را شل نکند، احتمال جدایی حامدی‌فر که هنوز نامش وارد لیست نشده، قوت خواهد گرفت واین بازیکن راهی تیم دیگری خواهد شد.

حامدی‌فر از فولاد خوزستان نیز پیشنهاد داشت، اما حضور دراستقلال را انتخاب کرده که هنوز این حضوررسمی نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
استقلال آریایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
0
0
خطیر گورت رو گم کن از استقلال
جمشید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
1
0
شما که به مهری ۱۶۰ میلیون قرارداد بستین با این بازیکن هم همین قدر قرارداد ببندین
عادل
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
0
0
اره اینم حتما ۱۰ میلیون میخواد بیاد??
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->